Monday, September 21, 2009

Kalasmåndag!

Oj, vilken kalasmåndag vi har haft.
Tänk att först få komma på fika och fira lilla Milla, och sedan ha kalas här hemma med smörgåstårta och hallon/blåbärstårta. Riktig lyx kan man säga ;-)
Jag är supermätt, och vill helst bara slänga mig i soffan och softa, skrapa skarplotter som M har fått och ta ett glas vin, men det finns fortfarande disk kvar innan jag kan ta det helt soft, so I better get back to it...;-)
Här kommer lite bilder från kalaset...
Tor och Pepsi iaktar mig medans jag dukade inför kalaset =)
Dagens födelsedagsbarn
Kalas, kalas ;-)

Tor fick såklart också present. Gammelmormor, (Ms mormor), hade med sig fina kläder.
Tack så jättemycket, de blir superbra =)


Önskar er en FAB kväll!


2 comments:

VBF said...

Grattis , grattis till M. Det såg ut att vara ett trevligt kalas. Vilket fotbollslag håller han på? Ha det bra Kram Jxx (ps. hoppas du fick ditt välförtjänta glas vin till slut)

Linda said...

Ja, jag fick mitt vin tillslut, och det var mmm, som bara vin kan vara efter en lång dag...
M håller för det mesta på det lag som Zlatan spelar i, så just nu är det Barselona som gäller. Annars är även Manchester United ett favoritlag också =)...
Längtar till du kommer till Sverige!