Sunday, September 20, 2009

Jag och Daniel

Som sagt så har jag varit hos Daniel idag, som har hjälpt mig att fixa headern till min blogg.
Jag kände absolut att det var dags för lite update ;-), och visst blec det fint?
All kred till Daniel...

Nu har jag och Tor kommit hem från prommis i regnet och en sväng till mamma.
Tor och M badar, och när de är klara så hoppas jag att Tor ska kunna hålla sig vaken till kvällsmat...men jag tror att han kommer somna ganska snabbt för han har varit tröttis ända sedan jag kom hem...men inte somnat ännu.

M ska åka in till stan för att hämta mat, (sallad), och ikväll är det "Ensam mamma söker" som visas på Tv hemma hos oss ;-)

Så det blir soft kväll.
Hoppas ni har en fin kväll att se fram emot, ni också =)

Jag och Daniel

Härligt att träffa en så god vän!
...haha, men det tyckte inte han...eller?


2 comments:

Anonymous said...

Var jätte kul att fota dig babe! Du är ju så jävla snygg jhu!

/D

Linda said...

Åh, du är sweet! Tack så jättemycket än en gång, verkar vara fler än jag som tycker att Headern blev superbra =).
Hörs snart love!