Monday, September 28, 2009

Soffmys och shoppingsugen

Eftermiddagen och kvällen har gått åt till träning och middag.
M är och spelar innebandy så jag och Tor har haft soffmys, tills han blev trött. Han älskar verkligen att somna i våran säng...särskillt när han är "övertrött"...bara att jag ju måste ligga bredvid honom eftersom jag är rädd att han ramlar ur annars...men det är bara mysigt att ligga där och höra hans andetag, känna lukten av honom...och tänka att "honom har jag och M gjort...He´s made of Love".

Innan jag gick upp på gymmet idag så var jag inne i lite skoaffärer för jag är nämligen sugen på att köpa ett par "over knee stövlar" att ha i höst/ vinter...men jag hittade inga som föll mig i smaken, och jag tror att jag ska spara det köpet tills jag, Tor och mamma ska ha en heldag med shopping i Trollhättan i slutet av oktober ;-)




Något i denna stilen kanske vore något för en mama att känna sig Fab i, i höst och vinter?...
Har ni en FAB kväll?

No comments: