Thursday, September 10, 2009

En god-kväll-önskning

Jag vill bara titta in så här på kvällningen och önska er en härlig kväll.
Jag och Tor är hemma själva även denna kväll, då M är på bio med en kompis. Även pappa i familjen behöver komma ut lite ibland ;-)...
Här kommer 2 bilder från idag, nu ska jag och Tor fortsätta våran myskväll med Idol och Överlevarna.
PoK/ Trasdockan
Tor idag.
I sin mysiga plych outfit, som jag tycker är superfin nu i höst =)
Provar sin vinteroverall. Den var lite stor men jag tror att han kanske hinner växa i den på de månader som är kvar innan vintern kommer på riktigt. Dessutom ska han ju få en till ;-), så han har 2 i vinter att växla mellan...

2 comments:

farmor nettan said...

det är min goding det.Den var ju inte lika stor som regnjackan.Farmor har svårt med ögonmåttet.Bättre för stort än förlitet.Nästa gång så kan lillkillen vara med och prova

Linda said...

Ja nu när jag tog bilden hade jag ju dragit upp ärmar och ben, så den är egentligen lite större än den ser ut.
Nästa gång ska han få prova och välja ;-)