Sunday, September 27, 2009

Hastigt besök

När Tor just hade somnat och jag och M förberedde oss inför att "Ensam mamma söker" skulle börja, så ringde det på dörren. In kom min morbror och hans familj och hade presenter med sig som de hade köpt då de hade varit på Rörstrand idag. De stannade dock bara en kort stund, men hann träffa Tor litegrann då han vaknade till en stund, men somnade om så fort de hade gått.

Ett jättesött tallrik/mugg-sätt + fina bestik har Tor fått att äta med, och jag kan erkänna att jag själv har tittat på dem när jag har varit på Rörstrand men inte kunnat bestämma mig vilket mönster. Men nu har har Tor fått med olika bilar på, och det kommer passa superbra nu och i framtiden ;-)
Tack morbror Leif, och Vanja!



Fint tallriksätt och bestik har Tor fått idag av sin gammelmorbror med familj =)
(Passar utmärkt nu när han äter flera gånger om dagen och jag, (i och med det), diskar, hans enda servis, flera gånger om dagen ;-)

No comments: