Wednesday, September 30, 2009

En sväng till stan

Jag och Tor har varit en sväng in till stan i förmiddags.
Vi skulle åka och handla, så kände jag dessutom att det var dax att åka förbi och hälsa på dem på min gamla praktikplats, (ni vet där jag var förra hösten, inom psykiatrin).
Så av bar det.
Först för att träffa alla trevliga på 47:an, och de blev så glada att se mig och Tor. Och trevligt var det också att där var en annan elev och hälsade på samtidigt. En kille som hade gått elev hos dem terminen efter mig...
Det är ju bevis på att det stället är en underbar praktikplats, ellerhur ;-)...
Det käns verkligen härligt när man blir så välkommnad av alla, då vet man att man var omtyckt tillbaka när man gick där ;-)
Sedan åkte vi till leksaksaffären, för Tor ville ha såpbubblor.
Han har fått titta på sådana hemma hos Milla en annan gång, och han verkligen älskar dem...
När vi hade fått köpt dem, så bar det av in i affären för att handla lite smått och gott...
Idag invigde Tor sin nya haklapp i hårdplast och sina nya skedar med långt skaft.
Båda produkterna kommer från Bambino som har superbra saker för barn =)








Tor ville bara komma hem så han kunde få öppna sina såpbubblor och se på när de dansar genom luften ;-)...

Jag hoppas att ni har en minst lika bra dag som vi har hittills.

1 comment:

amanda said...

Hej Tor!
Imorgon så ska jag, Malte och eventuellt meja och nils gå på bio på folkan klockan10.00. vi träffas utanför 9.30 om du vill komma! Hälsningar Felicia!