Tuesday, September 29, 2009

I´m shoe lucky!

Vi ska strax äta, hemmagjorda hamburgare, men jag måste bara blogga lite först ;-)
Jag och mamma har varit och tränat, and I´m feeling good.
Jag tränade inte så jättehårt idag, eftersom jag tränade igår, men kände ändå att jag var i behov av det eftersom M ska iväg i några dagar nu, och jag inte kommer att ha tid att åka till gymmet.


































Efter gymmet skuttade jag och mammi in på Scorett, för jag ville bara visa de stövlar som jag tittade på igår...då hittade jag också ett par andra som jag blev lite intresserad av...och när mamma sa att jag kunde få en tidig födelsedagspresent så satt jag i gång att prova...på med ena paret, av igen och på med andra, av men en sko och på med den andra så jag provade 1 av varje...
Tillslut kom jag fram till att jag skulle följa min första instinkt och bestämmde mig för ett par/ det par jag hade tittat på redan igår. Så nu är jag ägare av ett par superläckra stövlar tack vara min underbara mamma!

Snart ska jag visa vilka stövlar jag valde ;-)


2 comments:

Lena Askerlund said...

Välbekomme! som man säger. Hoppas de kmmer till mycket användning!

Linda said...

Såklart de gör...det vet du väl!
Tack mammi!!!