Tuesday, September 8, 2009

En kväll i september

Ikväll är jag och Tor ensamma hemma. Vi har varit en sväng till netto för att köpa mörk choklad och lite annat smått och gott som jag hittade =).
När vi kom hem gick vi en promenad för jag behövde posta ett brev.
Nu har Tor just ätit kvällsvälling för första gången, det verkade vara populärt, men mättande för han åt bara 1 dl så somnade han. Ska bli intressant att se om vällingen påverkar nattrutinen någonting...
Nu ska jag iaf se på Tv samtidigt som jag ska pyssla med lite annat.
Idol börjar ju ikväll. Jag brukar inte titta på det, men jag brukar se i början, för det kan ju finnas en del superbra...och en del mindre bra =S...
Hur som helst så kommer ju "Överlevarna" efter det =)...
Det är kväll, det är september, och livet är underbart ;-)...
Mammas buse får till en rolig min =)
På prommis för att posta ett brev
I sin nya regnjacka, som han har fått av sin farmor idag.
Lite stor fortfarande, men tack farmor!

Ha en bra kväll alla bloggisar!

No comments: