Monday, September 7, 2009

En härlig eftermiddag

Åh, vilken härlig eftermiddag jag har haft. Just nu sitter jag här med ansiktsmask, efter en dusch med hårinpackning, och har smörjt im mig med härligt doftande body creme från Oriflame.

Så har jag ju varit och tränat med mamma i eftermiddag, och efter det så passade jag på att sola...alltså känner jag mig avslappnad, fräch och redo för en mysig kväll i soffan framför Tven.

Igår tittade jag och M på den nya serien "Överlevarna", kanske inte så smart med tanke på att det är svininfulensa på gång just nu i sverige, men nu är vi hooked, och ska se 2:a avsnittet ikväll kl 21.00...

Hoppas att ni också har en härlig kväll och bara njuter av att leva, det är ju faktiskt underbart ;-).
PoK/ Tarsdockan


En ganska så trött och hungrig mama på väg hem i bilen efter träning och solning.

No comments: