Thursday, September 10, 2009

"I love cuddles"

God solig morgon!

Vi är vakna sedan någon timme och har legat kvar i sängen och pratat, skrattat och myst lite.
Tor har vid två tillfällen under morgonen vaknat och illskrikit och det har tagit ca 5 min att lugna ner honom. Efter det har han dock varit superglad, men jag tror att han är lite snuvig och att det är det som var problemet.

Nu är han som vanlig, och ligger och myser på överkastet och fårfällen på golvet medans vi väntar på att han ska bli lite hungrig.
Det är nämligen ingen idé att ens försöka ge honom frukost förens han är riktigt hungrig...

I natt har Tor invigit sin sovpåse. Den är jättebra att ha, då Tor gärna sparkar av sig täcker och ligger och fryser om natten. Sovpåsen kan har inte sparka av sig, men ändå vara rörlig i, och han verkar fakrikst tycka om den väldigt mycket =)...På den står det "I love cuddles" =) *så sött*


Igårkväll kom min mamma kom med lite försenade Halvårsdags-presenter till Tor =)
Tack mormor!


3 comments:

VBF said...

Oj, oj vilken fin sovpåse...... ;)
Tänk vad han växer fort. Jag får se till att spara ihop slantarna snart så jag kan komma hem och möta honom innan han börjar skolan...........
Har ledigt sista veckan i October så kanske....
Ha det bra. Jag behöver inte skriva sköt om varann för det ser jag ju att ni redan gör. Kram VBF xx

Linda said...

Det vore ju en bra vecka att komma hem på med tanke på vilka fina människor som fyller år här hemma just den vecka ;-)...
Ja sovpåsen verkar vara en hit...jag fick knappt ta den från honom i morses när han skulle byta om...han skulle ha den som snutte =)...

VBF said...

Ja, just det... Farfar och Faster Pia fyller ju år. Tack för påminnelsen....hehe ;-)Kram x