Sunday, September 13, 2009

Hemma bäst...

Tor var fullt upptagen att smaka på sina fötter, innan han somnade som en stock allderes nyss =)


Det är något visst med att vara hemma.
Visserligen kan man bli trött på det ibland, men när man kommer bort ett tag, och hinner sakna, så inser man värdet i hemmet och familjen. Min familj är mitt hjärta, och hemma är ju där hjärtat finns, eller?
Jag har saknat mina fina killar jättemycket, trots att jag bara var borta 1 natt...men kanske är det så att, så länge man saknar, älskar man?
Så är det definitivft i mitt fall. Jag älskar mina killar här hemma =)...
Men man måsta komma bort ibland också, det är bara nyttigt, tror jag =)

Snart kommer "Ensam mamma söker", och M borde vara på gång hemmåt efter att ha varit och handlat nu ikväll.
Har ni en trevlig söndagskväll?

1 comment:

Anonymous said...

Man måste komma bort för att veta vad man har.