Monday, September 28, 2009

Jag sprider ut mig...

Nu har jag ringt min chef och fixat så jag ska få utöka de ställen dit jag kan ringas in som timanställd.
Eftersom vi bor strax intill ett äldreboende så kan det ju vara lämpligt att jag står som timmis där...och nu har jag fått tider att gå bredvid =)...
Det braiga med att vara timanställd, är att man får chans att se och inspireras av hur olika ställen arbetar...Ibland kan det ju skilja sig från avdelning till avdelning =).

Det gäller att vidga sina vyer inom arbetet ;-)...

Nu ska jag åka till gymmet, för M kom hem tidigare, så off I go!...

Happy eftermiddag!

2 comments:

Sofia said...

Superläcker ny header du har!!
Hoppas allt är bra med er, men det verkar det onekligen vara ;)
Härligt!!

Linda said...

Tack. Vad kul att du gillar den =)