Friday, September 18, 2009

Trött efter spring i affären...


Träning ger energi...även idag?


Jag är supertrött!
Mamma har just varit här på en kopp kaffe, och jag hoppas att koffeinet ska kicka igång mig snart.


Tor har ätit gröt och somnat, (vilket han verkligen behövde, han var också trött efter alla intryck i affären).



Vi har varit och handlat idag, och man blir trött i huvudet när det är så mycket människor i affären, dessutom skulle jag ju ha så mycket ingredienser som jag aldrig brukar köpa, så det kändes som listan gick på i oändlighet...så visste jag ju knappt vart någongting fanns heller, så jag fick springa där fram och tillbaka som en yr höna...nån som såg mig? haha ;-)...



Nu väntar jag på älsklingen som är på väg hem.
Jag ska åka till gymmet och det käns bra, för lite träning om något borde väl ge en trött mama lite extra energi ;-)

No comments: