Tuesday, September 8, 2009

Babysång

Det är kul att leka med andra leksaker än sina "gammla vanliga" ibland ;-)
Tor just innan vi skulle börja sjunga.

Vi har varit på babysång/ babycafé i eftermiddag. Vi stannade dock inte så länge idag, då Tor var jättetrött, och så är det ju när man har barn...

Men det var trevligt den stund som det varade, både innan och efter babysången hann vi leka och prata lite med de andra bebisarna och mammorna som var där. Däremot hann jag inte dricka något kaffe, så nu ska jag ta mig en kopp, (medans Tor sover), och snart sätta igång med att laga middag =)...

Mammor och bebisar samlade för sångstund.
Visst är det fint på den öppna förskolan som vi går till?
Den ligger i stadsparken i vår lilla stad, så fin utomhusmiljö är det också =)

Har ni en bra dag hittills?

1 comment:

Ulrika - foto - Jonasson said...

Mysigt med babysång..det gick jag oxå på med min lillprins =)

Vill oxå tipsa om 4st pågående tävlingar hos mig, alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser! Kika gärna in (tävlingarna finns till höger på min sida, bara att klicka på bilderna för att komma direkt till dem) o ha en fortsatt bra dag =)