Thursday, September 10, 2009

En mus i vårt hus




Tor hittade Pepsis leksaksboll och mus, och skulle absolut ha dem, så han stod ett tag och kämpade för att nå in i hyllan som är under Tven. Gåstolen är inte alltid så smidig...(inte mig något emot). Tillslut så gav jag dem till honom, och tydligen så är de minst lika intressanta som hans egna leksaker ;-)

Vi var ute och gick i förmiddags, och för omväxling skull så tänkte jag att vi skulle ta en annan ganska så lång runda...men när vi hade kommit någon km in på grusvägen så märkte jag att Tor hade tappat en labansocka...så istället för att fortsätta rundan, så vände vi ock gick tillbaka för att leta efter en övergivna sockan...och mitt på grusvägen låg den...jag ångrade så att jag inte hade med kameran på prommis idag...det var en söt syn, på något vis =)...

Just nu väntar vi på att Hanna och Milla ska komma på fika om några minuter. *Mysigt*
Har ni en bra dag i solen?


No comments: