Wednesday, September 9, 2009

Glad eftermiddag

Jag och Tor har städat...eller jag har dammat, och han har gått runt i sin gåstol, som alltid är han så trevligt sällskap även om man har de tråkigaste to dosen att göra. Samtidigt har vi lyssnat på en av de skivorna som spelas flitigt här hemma...(Tor födelsedagsskiva)
Nu har han dock just ätit, och vi ska strax gå en sväng till lekplatsen tänkte jag. Då kanske Tor blir lite tröttis, så kan jag damsuga medans han sover ;-).






Med denna bilden önskar jag och Tor Dig en glad eftermiddag =)
(Så glad blir Tor när han får rödspätta och potatis till middag ;-)...

2 comments:

farmor annett said...

lilla godingen. Det är livsfarligt för mig att titta på bilder av Tor,för då vill jag bara åka och krama honom.Tror inte att de vill ha svärmor där varje kväll eller dag

Linda said...

Ja, han är bra svår att motstå när han är så gó...Just nu inväntar vi mormor iaf ;-)...