Monday, September 7, 2009

Läsarrekord =)

Oj, jag var just inne på Bloggtoppen och kikade på statistiken för min blogg.
Igår hade jag visst personligt läsarrekord på 120 läsare =), vad skojjigt...120 FAB läsare =o, det är många för min lilla blogg, den brukar ha ca 100-110 besökare om dagen, och det tycker jag är jätteskoj =).
Dessutom kan jag se att statistiken för hela förra veckan har verkligen stigit, så det är ju jätteroligt =)

Även om jag kanske inte känner er läsare personligen, (inte alla iaf), så är jag säker på att ni alla är fabulous, och jag är jätteglad att ni förljer Trasdockans dagbok =).
Ni får jättegärna lämna kommentarer på bloggen om ni vill, eller skicka mail, jag blir lika glad varje gång ;-)

Ha en fortsatt bra dag!

4 comments:

annett said...

Kul att läsa din blogg. Den är så posetiv.Blandad kompott.

Linda said...

Ja, det är ju på det braiga i livet man ska fokusera =)

Elin said...

Jag tycker också att det är kul att läsa din blogg fastän vi inte känner varann. Särskillt eftersom det bara skiljer 14 dagar mellan min dotter och Tor =)

Linda said...

Ja, det är ju alltid kul att läsa sådant som man kan relatera till, och eftersom vi då har barn i ganska så exakt samma ålder, så har vi ju ganksa så lika situation, kan jag tro =).

Vad kul att du fortfarande hänger med Elin =)!