Thursday, April 30, 2009

Nu är det helg!

Dessa fina bodysar har M köpt till Tor idag!


I eftermiddag har mamma och min bror varit här på lite fika.
M hade köpt Frödinges nya Mintchokladtårta, och den var supergod, så vi ville dela med oss ;-)

Supergod Mintchokladtårta


Ikväll ska vi bara vara hemma. Det blir inget majbrase-besök, men det blir hemmamys, och det är allt vi behöver.

Jag och Tor är trötta efter badet idag. Tor sov på vägen dit, och han sov på vägen hem, men resten av dagen har han hållt sig vaken, och jag märker på honom att han är trött så jag hoppas att han kan sova bra inatt. Imorgon blir också en lugn dag hemma, men imorgo kväll så ska min mamma vara barnvakt, och jag och M ska till Niklas och Julia på lite "fest", så det ser vi fram emot ;-)

Ha en supermysig valborgsmässoafton!

Välkommen våren!










1 comment:

vbf said...

Se nu till att njuta av barnledigheten. Jag förstår att det kan vara svårt (särskilt första gången) men ni vänjer er nog snart.
Se till att få ett STOOOOOOORT glas vin oxå (mormor matar flaska.......) P&K VBF