Thursday, April 23, 2009

En lååång powerwalk

Vi har varit ute på en lååång walk i förmiddags.
När vi kom hem var det åter dags för Tor att äta lite och nu sitter han i babysittern och kikar.
På väg ut på promenad.
Tor har på sig sin nya mössa, han fick en i blått också (se nedan)


Vi tittade på de fina hästarna när vi gick genom en av gårdarna =)
Det var trevligt att Anna, (en mamma från f-gruppen), ringde. Hon håller på att dra ihop ett gäng av oss, så vi kan börja på babysim med våra små skatter.
Nu på måndag är ju sista gången på babymassagen och det kan ju vara trevligt att fortsätta ha någonting att gå på, som hon sa.
Det är ju trevligt både för oss mammor, och för våra barn.
Så på Torsdag börjar babysimmet. Eftersom vi tydligen är lite sent ute i terminen så hinner vi bara gå ca 4 gånger, men visst är det ju värt det.
Kul att vi alla är så måna om att hålla ihop och fortsätta träffas =).
Nu ska jag föra över lite fler bilder till memorycard...Jag får väl gå och framkalla här en dag, har ju inte fått gjort det än...
Jag hoppas ni har en bra dag hittills.
Det har vi.


3 comments:

VBF said...

Hej, alltid lika kul att läsa om er. Synd bara att jag inte kan komma och SE er istället. Kul att ni ska på babyswim. Får man göra det så tidigt i Sverige? Här måste dom ha fått sina vaccinationer. Jag gick med Harry när han var typ 1 år och han älskade det. Kanske var det som framkallade fisken i honom. Eller så tar han efter mig (fast jag är ju en helt annan fisk förstås. Ha det bra o krama varann.
Puss VBF

Linda said...

Ja, enda kraven var att de skulle ha läkt naveln, och att de väger över 4 kg.
Jag tror Tor kommer tycke om det, han brukar ju gilla att bada i balja iaf...

Klara said...

Åh, ser ut som lilla fina Gamblelane som står där i hagen! :)
men jag kan se fel för all del.
Lilla Tor är en så söt liten rackare, han blir ju bara sötare och sötare! :D