Sunday, April 26, 2009

Besök av gammelfaster

Middagen hos svärmor och svärfar var jättegod, och det var tur att svärmor fick träffa Tor nu...för det hade ju gått nästan 1 hel vecka sedan senast.

Men vi fick snart åka hem för min faster, (Pia), har varit här och hälsat på i eftermiddag. Det var jättetrevligt att träffa henne och det verkade Tor också tycka...,när han väl vaknade!
Hon hade med sig ett litet täcke, (som hon av misstag hade krympt i tvätten ;-), men som passar perfekt för Tor att ligga på när han "tränar" =).




Nu ska jag ringa till min mamma och se om hon ska med ut på prommis med mig och Tor. Jag har ju inte varit ute någonting i dag nästan, MÅSTE komma ut lite nu känner jag.
Ni njuter väl det sista på helgen ;-)

1 comment:

VBF said...

Me like.... Fina kort.Kram VB"g"F nr2