Monday, April 6, 2009

Aj,aj...

Fy vilken huvudvärk jag har och har haft under kvällen.
När jag kom hem från stan så började huvudvärken, men jag har iaf lyckats damma, påskpynta och tagit en promenad med mina älsklingar =), så det käns som jag har avklarat en del idag ändå.
Dessutom har jag tvättat 2 maskiner tvätt...

Det var verkligen trevligt att träffa Frida idag. När man inte har setts på så länge så har man ju så mycket att prata om. Blir så avundsjuk när hon berättade att hon ska åka till Egypten i sommar...men jag ser fram emot våran familjs semester som jag ska njuta av, resa får bli nån annan gång...
Vi får ses snart igen tjejen. Tack för idag!

Tor sov i sin vagn medans jag lunchade med Frida

När jag har huvudvärk hjälper det att få vara nära mitt lyckopiller ;-)


I kväll har också Ms bror Robin varit här för att träffa Tor. Han kom precis lägligt då jag och M skulle äta, så det var bara att lägga Tor i farbror Robins famn och njuta av middagen som M hade tillagat.

M har varit och spelat innebandy och kom precis hem, och jag känner att enda sättet att bli av med huvudvärken är att gå och lägga mig.Så jag säger godnatt till bloggen och hoppas på en huvudvärk-fri dag imorgon ;-)

Sov Gott!



No comments: