Tuesday, April 7, 2009

Tor fyller 1 månad.

Grattis min skatt, du är 1 månad idag...så fort den månaden har gått...jag önskar att jag kunde stanna upp tiden lite, men ist gäller det att bara njuta så mycket som går. Jag har redan skaffat mig många fina minnen från Tors första månad.
Idag har vi varit på BVC och Tor fortsätter att gå upp stadigt i vikt, och växa...nu är han 57,5 cm lång.
En glad Tor på väg till BVC...

När vi hade varit på BVC så åkte vi och hälsade på dem på min gamla praktik...dit de har flyttat.
Dom har fått otroligt fina lokaler och de verkar trivas så bra där de nu håller till.
Jag är glad för deras skull.

Det var så kul att komma och träffa dem igen och som vanligt belv man varmt välkommnad =).
Jag och Tor är och hälsar på dem på "47:an", som de numera heter =)
Nu ska jag snabbt sätta i mig lite mat, för sedan ska Tor äta. Jag har bara sån huvudvärk fortfarande så jag MÅSTE äta nått innan jag svimmar.
Njut av solen!



4 comments:

Tina said...

Grattis lille Tor! :)
Har ni ätit tårta kanske??
Ingen huvudvärk idag hoppas jag?
Han är ganska lång va för sin ålder? Tycker det låter långt, 57,5 men det är det kanske inte. Alicia blir inte mätt förrens i nästa vecka...hon ser lång ut... hon har väldigt långa fötter iaf ;)
Man har ju fått barn på helt rätt årstid iaf, ingen nalkande vinter på väg, ingen sommar som är stekhet eller på väg bort...allt det härliga har vi framför oss!
Ha en fortsatt skön dag i solen! Kram

Tant Jannika said...

Hej och grattis lille Tor.....
Kul att allt verkar gå bra med er. Här är det påsklov och FULLT UPP!!
Var inne i London igår för att hämta mitt pass (+picnic i Hyde Pk och shopping Oxf St)
Idag har jag klippt o blekt håret. Nu ska jag bara gå ner i vikt så blir jag en riktig nymf i Saabina till sommaren.I wish.....
Ha det bra och krama om varann. VBFxx

Tant Jannika said...

Oj, jag glömde visst skriva att du måste tänka på att dricka mycket vatten, sårskilt om du ammar. Det kanske kan hjälpa mot huvudvärken. Puss

Linda said...

Oj, låter härligt med shopping och Picnic i London!
Hehe...med risk för att låta som en gammal tant men, "det var tider det"...Vårkänslor får mig att minnas "the good old days" med Cava, Lambrini och bbq i eran trädgård...mmm