Thursday, April 16, 2009

Fab Torsdag!

Jag har precis gjort iordning lite mat till Tor som just nu står och svalnar lite...på den korta stunden hann han somna i sitt babygym...ibland kan han ligga vaken i timmar och titta och skratta till leksakerna...men ibland tror jag att det har en sövande effekt också.

Hur som helst ska han stax få lite att äta, och sedan ska vi ge oss ut på en långpromenad...
Jag märker hur jag långsamt men säkert återtar min vanliga form...Igår kunde jag knäppa jeansen (så skönt att kunna ha jeans igen) äntligen!, och dessutom, (trumvirrvel)...fick jag på min förlovningsring utan att få ett blått ringfinger =D!
Ni som har läst bloggen ett längre tag vet ju hur mycket jag har längtat efter att kunna ha den på mig igen, så jag är mycket happy idag, och motiverad att ta den där långpromenaden =).

Nu vaknar Tor igen...bäst att passa på att ge honom flaskan innan han slummrar igen...

1 comment:

Fröken jag said...

Tor verkar vara en väldigt lugn och glad liten kille. Kan det bero på föräldrarna? Vida är oftast missnöjd och vill helst sova efter 40 min vakentid - det har hon från mig ;)