Sunday, April 19, 2009

Sovmorgon

Idag har jag haft sovmorgon, och det var så skönt. När man inte har haft en hel natts sömn på väldigt länge så käns det skönt när M är hemma på morgonen och kan vara med Tor i några timmar.
Så vi har just ätit lite "brunch" och jag har ammat Tor, så han sover nu.

Jag ska göra mig i ordning för vi ska åka in till stan en sväng. Vi tänkte nämligen ha grillpremiär ikväll och då behöver vi köpa lite grillkött, grillkol, tändvätska och annat bra-att-ha när man ska grilla.

Dessutom ska jag fixa med inbjudningarna till dopet idag.

God morgon på er!

2 comments:

Tina said...

Det är såå underbart när man kan hjälpas åt på det viset så lilla mamma oxå kan få sova några timmar i sträck utan att vakna till flera gånger...de är bra män det! *lycka*

VBF said...

Jag skickar en flaska Lambrini via telepati..... Kramis