Monday, April 13, 2009

Ännu en fullspäckad dag...

Oj, då har det gått ännu en dag då jag knappt hunnit sitta vid datorn. Jag drabbas nästan av bloggångest när jag inte skriver inlägg med gämna mellanrum under dagen...Ja,ja det är ju bara så att Tor är prio 1 i mitt liv, och då kommer det dagar då bloggen helt enkelt får stå åt sidan.

Idag har vi iaf varit hos svärföräldrarna och ätil fläskfilé med ugnsbakad potatis. Jag glömde kameran så inga bilder blev tagna...men,men...

Så bjöd vi hem våra vänner Johan, Fia och deras söner på lite fika i eftermiddag.
Det blev jättegod kaka som min mormor hade bakat för att jag skulle bjuda på i påsk här, så blev det dessutom mina chokladmuffins, och allt var mycket populärt.
Det är så trevligt att fikamed vänner...jag älskar den svenska fika-kulturen =).
Medans vi fikade...
...så låg Tor och pratade i sin puff...
När våra vänner hade åkt hem så gick jag, M och Tor en prommis.
Jag gick ju en kort sväng i förmiddags då jag blev stående att prata med några grannar och plötsligt insåg att jag skulle vara hos svärmar ganska snart. Men det var en trevlig pratstund =), så det var det värt.
Men därför kände jag att det var nödvändigt att ta en längre prommis nu på eftermiddagen/ kvällen.
Det är ju så skönt att man nu kan gå en promenad även om klockan är lite sernare...inte så kul när det är mörkt redan kl 15.00 på vintern...då blir man lixom inte så motiverad att gå efter det...

Mina finfina killar =)...
Älskar er mest av allt!

Som sagt, en fullspäckad dag har vi haft, men nu är det dags att göra kväll...och jag ska ju måla naglarna =). Ha en supermysig kväll alla glada!
PoK/ Trasdockan

No comments: