Friday, April 10, 2009

En lång långfredag?

Igår hade vi fullt hus hela eftermiddagen och kvällen kändes det som. Men det är trevligt när vi får besök, och som övre bilden visar så tycker Tor att det är mycket kul att träffa sina slänktingar =)...
Såhär kul kan man ha i farbror Robins knä...
...och senare på kvällen fick vi besök av gammelmorbror Leif och hans fru Vanja.
När vi vaknade i morses sa jag till M att det skulle bli skönt med en dag som vi inte behövde göra något på...
(Yeah, right!)...då drog M upp en hel lista med saker som vi kunde fördriva dagen med...
Rensa löven ur rabatterna, putsa fönsterna, vårstädning i trädgården, damma och damsuga inne...
Men jag kan hålla med om att det är en bra dag för lite vårsysslor, så det är bara att hänga med i Ms planering...så just nu tar jag en liten paus från fönsterputsningen...fönstrna på framsidan tar jag en molnig dag...
(förra året lärde jag mig att det är INTE att rekomendera fönsterputsning när solen ligger på...det blir jättefula märken på fönstret...och orka göra om lixom...)
Ne, detta kn bli en lååång långfredag...

M i skrivandes stund...

Vad gör ni idag?
PoK/ Trasdockan

No comments: