Tuesday, April 14, 2009

En väldigt jobbig dag.

Det har varit en väldigt jobbig dag hittills för Tor och självklart också för mig då.
Idag verkar inget vara bra och jag hinner inte gå 1 meter från honom förens han börjar gråta.

Vi har varit på baby massage idag, men det kom vi för sent till, då jag hade tagit fel på tiden, men det var trevligt att stanna kvar och prata och fika med de andra mammorna och deras bebisar. Under denna tiden var Tor väldiugt lugn och bara tittade på de andra barnen medans de grät. Tyvärr glömde jag åter kameran, men det var väl lika bra eftersom vi ändå inte hann massera honom...men på måndag vid nästa massagetillfälle ska jag försöka komma ihåg att ta med den =).

Nu är det dags att gå runt med Tor igen, trots att det inte hjälper...inget hjälper idag...
Hoppas ni har en bra dag iaf.
PoK/ Trasdockan

No comments: