Tuesday, April 28, 2009

Tisdag!

"God Morgon mamma!"
Att vakna till denna syn är det underbaraste =)


Hallojsan!
Så var det Tisdag.
Meningen var att M skulle vara på kurs i Stockholm idag men han är sjuk och hemma ist.
Jag har också känt mig lite hängig i gårkväll och i natt, men jag dricker té med honung och tar förkyldningstabletter så jag ska slippa bli sjuk.

Idag när M ändå är hemma tänkte jag passa på att uträtta lite ärenden i stan. Jag ska framkalla bilder, köpa en fin skjorta till Tor, (som han ska ha när vi ska fotografera oss på måndag), köpa en gå-bort-present till Niklas och Julia tills på fredag.

Så nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och hoppa in i dushen så jag kommer iväg någon gång.

Ha en härlig sista apriltisdag, (för detta året)!

4 comments:

VBGF said...

Sötnos!!! Visst är det en härlig känsla man får i hjärtat......Kram

Linda said...

Den bästa!
Jag fårstår nu vad du menade med att "man älskar mer och mer för var dag", som du försökte förklara för mig ner jag bodde hos dig..

Desiree said...

vad Tor är lik dig:-)

Linda said...

Mig?, Kul att höra, men jag själv tycker nog att han är mer lik M =)