Tuesday, April 28, 2009

En välbehövd "egen-dag"

Dagens mama, på väg in till stan


Jag har haft en så himla bra dag!
Jag har ju som sagt varit inne i stan och uträttat lite ärenden, medans M har varit hemma med Tor.
Jag kände verkligen att jag behövde komma ut lite på egen hand, och jag fick gjort allt jag skulle + lite till.

När jag gick där i all ro så mötte jag Frida!, Jag hade tänkt ringa henne i förmiddags och fråga om vi skulle ta en fika, men jag tänkte att hon nog jobbade, men jag hade fel!...se där, jag borde lyssna på min instingt mera...
Så vi gick upp på Henrys Café och jag åt deras supergoda pasta-kyckling-sallad =).
Superkul att träffa dig så där spontant idag! Tack för en trevlig stund.








Tors nya, fina fotograferings- och dopoutfit =)


Jag har köpt en supersöt outfit till Tor´, bestående av skjorta, chinos, och skor. Jag har redan provat kläderna på honom, och han är ett riktigt charmtroll vill jag lova ;-)..., men jag väntar med att visa honom I kläderna. Det får ni se en annan gång..





Just nu håller jag på med maten för fullt. Det blir lax, potatis, hollandaise sås och ärtor.


I kväll blir det Desperate Housewifes och Christine på tv, och jag ska också passa på att fixa lite med fotografierna =).

Ha nu en dejlig kväll ;-)
PoK/ Trasdockan

No comments: