Friday, April 17, 2009

Friday afternoon...

Det är tydligen inte bara Tor som uppskattar babygymmet ;-)
Eftermiddagen har vi spenderat utomhus på baksidan.
Sedan flyttade vi fram till framsidan när M kom hem, för det blev så kallt i bak i skuggan.
Nu ska vi strax börja laga lite mat här hemma...medans alla andra verkar grilla idag, (vilket jag såklart förstår), så ska vi ist äta tacos...det är ju också gott.
Grillning får bli en annan dag, vi har ändå inget kol hemma för tillfället.
Vi får väl njuta av grannarnas grill-lukt så länge ;-)...
Strax efter jag hade skrivit föregående inlägg så vaknade såklart Tor till. Men bara för en kort stund. Jag tog på honom lite kläder och tog med honom ut så somnade han i min famn där jag satt på baksidan och läste, då kunde jag lägga ner honom i vagnen och han har sovit fram till 18.00...han var väl trött efter en vaken förmiddag =)




Happy Helg på er!
PoK/ Trasdockan




1 comment:

VBF said...

Ser jättehärligt ut. M ville tydligen oxå vara med på bild- mästerfotografen...... hahaha.P&K J