Saturday, April 4, 2009

Sömnig...

Mamma gick hem för en halvtimme sedan och strax efter det så ringde Daniel och vi snackade en snabbis.
Han kanske kommer hem till helgen, så då kommar han förmodligen och hälsar på oss en sväng =).

Nu sover Tor i sin säng och jag tänkte faktiskt lägga mig själv också då han nog inte vaknar förens om ca 2 timmar igen, och jag känner mig ganska trött, och inget bra på tven, så det kan sitta på sin plats att gå till sängs tidigt för en gångs skull.

Jag hoppas att ni njuter av kvällen och att ni får en god natt.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Tina said...

Då blev det lite shopping av det ändå! Härligt! Nu sitter jag o väntar på mina söndagsfrukostbullar som F är o handlar...
När fick du stiga upp idag? Halv 6 började min dag med en väldigt mysig liten flicka! :)
Nu kom bullarna...OCH sambon! :)
Ha en bra söndag!
Kram!

Anonymous said...

hej jag kom på att jag inte ska dansa på tors. så kanske, kanske kommer på tors redan ifall du hade mer tid då? Mvh D