Thursday, April 30, 2009

Happy Torsdag!

God Morgon FAB Torsdag!

Igår hade Tor en riktig gråtdag, men så är det ibland. Man kan inte göra mer än att finnas där vid hans sida. Men det är så fruktansvärt jobbigt att inte kunna göra det bättre för honom. Man känner sig maktlös, och det gör ont i hjärtat att höra och se honom gråta.
Det kan bero på så mycket...magont, växtvärk, snuva etc...man vet inte vad det är som bryr honom riktigt.
Han har iaf sovit riktigt bra intt, vilket han verkligen behöde efter gårdagen, så han verkar vara på riktigt bra humör idag =)...min skatt.


Idag börjar ju babysimmet =). Det ska bli så mysigt att bada tillsammans med Tor.
Jag har läst på lite om babysim och det verkar ha så många bra följder. Jag tror att Tor kommer trivas, (som fisken i vattnet ;-).
En annan sak som gör denna dagen FAB är ju att det är helg ikväll...det är ju ledig dag i morgon, så le lite extra mot de du möter idag.
Happy Valborgsmässoafton!
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan ska jag och Tor bebisprata...
PoK/ Trasdockan

1 comment:

Tina said...

Snacka om aktiva familjen! :D Ni har kommit igång med mkt redan, här i denna delen av landet är dem inte lika snabba med allting...lite tråkigt. Jag vill oxå börja med föräldragruppen, massagen, babysim babycafet....men den som väntar på något gott...
Hoppas ni njuter i vattnet!! Simma lugnt!