Friday, April 10, 2009

Som barn på nytt...

Åh, vilken kul eftermiddag jag har haft! (Tur att det inte är olagligt att roa sig på långfredagen längre, för då hade jag nog fått livstidstraff)...
Daniel kom och hälsade på, och som vanligt när vi träffas, så blir vi som barn igen =).
Eftersom han dansar Streetdance, så passade jag på att "lära" mig några 8:or dessutom. Det var sjukt kul, och jag hann bli ganska bra (=S ), innan han åkte hem.



...och som vanligt spårar det ut när vi ska ta kort...

"Men inte nu när jag äter...igen!"

Tor myser i Daniels famn
Tack så jättemycket för ditt besök.
Så kul att träffa dig igen vännen.
Love u!

När Daniel hade åkt hem så var det dags att ta en prommis med M och Tor. I härliga påsk-och-vår-vädret gav vi oss ut på den långa rundan och bara njöt av ännu en underbar familjestund.
M har en egen skylt ;-)




2 comments:

VBF said...

Du kan ju alltid lära honom Lambrini dansen....... xxx

Anonymous said...

Ja du var sjuukt duktig!!!! haha uch vika bilder! Gud längtar tills ja får träffa dig o Tor igen! var riktigt trevligt att träffa dig och såklart få träffa Tor för första gången.