Wednesday, April 8, 2009

Prommis, grus i stövlarna, men en färgklick till lycka...

I kväll var vi ute och gick en promenad (den långa biten). Då passade vi dessutom på att svänga in hos mamma när vi ändå gick förbi henne. Vi ville ju visa att Tor hade på sig den fina jackan som han fick av henne.

Oj så svettig jag blev när jag gick dessutom. Det är verkligen jobbigt att hålla uppe farten medans man kör vagnen som tyngd framför sig.
Så hade jag ju stövlar på mig, för jag tänkte att det kunde vara lerigt och vått ute på grusvägarna efter dagens regnväder...men det fick jag snabbt ångra för jag fick stanna typ 5 ggr under promenaden för att tömma stövlarna då det skvätte in grus hela tiden...mycket otrevligt =-/

Mammas lycka, ska ha kläder med lyckliga färger ;-)
Morbror Linus vågade för första gången hålla i sin systerson.
Fina bilder tycker jag =)

*Stolt morbror*
Nu är M hemma och vi ska göra kväll här.
Jag önskar er massa mys i kväll.
PoK/ Trasdockan


2 comments:

VBF said...

Ja, där har man en till som är sin far upp i dagen...... Kramis

Linda said...

O, ja...det går inte att ta miste på =)