Wednesday, April 15, 2009

Gudarna vill inte att jag bloggar...

Jag börjar tro att gudarna är emot min blogg.
I vanliga fall har jag inte tid att blogga...men idag när jag har haft massor med tid efter BVC-besöket...då har internetet krånglat i stället...men nu så ;-)

Idag har jag bokat tid för Tors dop.
Precis som vi ville så fick vi en tid i slutet på Maj =)...så skönt att ha det gjort.
Nu hoppas jag bara att mamma har kvar den dopklänningen som jag och min lillebror en gång i tiden använde...jag har för mig att hon har sagt att hon har den någonstans...så den får jag leta upp.

Denna fina filten fick Tor idag. Den kom med paket på posten från "Vi Föräldrar". Han verkar tycka att den är himla mysig...inte såkonstit eftersom den är så mjuk.

Det är däckbytardag på Ms jobb idag så slutar han inte förens 18.00. Efter det ska han dessutom sätta på drag på sin gamla bil som vi nu ska sälja...

Därför har M bett mig att komma till hans jobb strax efter 18.00 för att han ska få lite tid med mig och Tor idag. Och jag tänkte ta med mig middagen dit. Det blir hemmagjort sallad...smidigt att ta med tänker jag =).


Hemmagjorda sallader to go.
I övrigt så har jag och Tor haft besök av Madde (våran granne) och hennes son Theo nu i eftermiddag. Vi fikade lite och pratade. Som vanligt trevligt med småprat med någon i ens egen situation. Tack för i dag Madde!
Nu ska jag och Tor mysa och ta en prommis innan vi åker till Ms jobb...
Passa på att mys ni också vet já!

1 comment:

Madde said...

De va jätte trevlit och mysigt! Tack för fikat!! Theo sten däcka när han kom innanför dörrn :P Han var nog lite trött :D Syns snart igen! Kram