Sunday, April 5, 2009

Minnen för livet...

Phu...nu har jag laddat över bilder till ett memorycard så vi kan gå och framkalla och få riktiga foton...hela 75 bilder blev det, men det är inte mycket med tanke på att jag har bilder från olika tillfällen från under hösten och vintern, några speciella mag-bilder, förlossning och BB-tiden, och de första 4 veckorna i Tors liv...
Jag har så mycket bilder inladdade i datorn...men såklart vi vill ha några att sätta i ramar och album också...,skulle datorn gå sönder, så skulle jag aldrig förlåta mig själv, därför är det viktigt att få i riktig fotoform också.
Jag har valt bilder som jag tycker är speciella för var tillfälle...=)
Det är viktigt att skapa minnen för livet, och då vill man ju ha dem förevigade...Jag vill alltid minnas denna outgrundliga lycka!

Nu ska jag sätta mig och amma Tor en liten stund...(jag tror mest han är lite mys-sjuk just nu bara, men det är jag också, så det passar ju bra... ;-)

No comments: