Thursday, April 2, 2009

Tulpaner och Tapas

Underbara, färska tulpaner
I eftermiddag har jag varit inne i stan en sväng. Jag hade sett fram emot det så mycket och hade hoppats på att hitta några fina kläder till både Tor och mig.
Men när jag gick där i affärernas så hade jag inte alls någon lust att shoppa, så jag köpte det jag verkligen behövde och sedan åkte jag hem.
Det var ju dessutom första gången som jag inte hade Tor med mig sedan han föddes.
Det kändes så konstigt att lämna honom hemma med M, och själv åka iväg...tänk vad snabbt man vänjer sig vid att alltid ha ett barn vid sin sida.
Jag köpte iaf lite fina tulpaner som ska få pryda vårat hem i helgen, och så köpte jag med en tapasbricka och grova minibaguetter som jag och M har mumsat på i kväll...det var verkligen efterlängtat...

Nu önskar jag er en härlig kväll och en god natt.
PoK/ Trasdockan

4 comments:

VBF said...

Som du nog vet så älskar jag tulpaner. Det ser ut som att Elvis gillar dom oxå.... haha Kram Tant J

Linda said...

Ne, det visste jag inte...men då vet jag vart jag har ärvt mitt tycke för tulpaner ifrån ;-)

VBF said...

Jag hade en brudbukett av tulpaner. Otroligt vacker....
Jag tyckte det såg så skoj ut med Elvisbilden i bakgrunden av din bild. Ser ut som att han tar en sniff. P&K VBF/TantJ (jag vet inte riktigt vad jag ska kalla mig längre)

Linda said...

För mig är du alltid VBF