Thursday, April 16, 2009

En superbra eftermiddag.

När M kom hem i eftermiddags så sa han att hans kompis Janette skulle komma på besök.
Det är alltid kul att träffa Janette och eftersom jag precis skulle börja med maten så lagade jag så det räckte till oss alla tre...efter maten drack vi kaffe och åt glasstårta *smaskens* =).



Fina Janette
Tack för de fina precienterna och ditt glada sällskap.


Jag har världens bästa pojkvän!
Vi är bjudna på kalas på lördag och M fick i uppdrag att införskaffa present till tjejen som blir 15 år. När han kom hem hade han också med sig en present till mig =). Jag blev superglad!
Tack älskling!

Denna fina klänningen fick jag av M idag.
Jag ska ha den på lördag då vi ska på 15-års kalas.

Snygg detalj
Nu ska vi ha kväll och jag ska mumsa på mango, melon och vindruvor...
Ha en bra kväll alla glada!
PoK/ Trasdockan



2 comments:

annett said...

Inte visste jag att min son var så bra på att välja så snygga kläder. jag är imponerad.Men så snygg du blev Linda.Den ser ut att vara sydd till dig. Supersnygg Mamma.
kram annett

Linda said...

M vet hur man överraskar =)