Wednesday, April 1, 2009

Den underbara kärlekens fruktansvärda pris...

Under livets gång lär man att älska många i sin närhet.
Tyvärr bli den mest outgrundliga kärleken i många fall också följd av outgrundlig sorg och saknad när dessa kärlekar försvinner ur ens närhet.
Kanske är sorgen den mest äkta delen av hela kärleken, i vissa fall den del där man faktiskt inser att det är äkta kärlek...

Ibland måste priset betalas snarare än beräknat, men det är fortfarande lika högt som om det var väntat, man är bara inte beredd på det...

Selma
Föralltid i mitt hjärta
Vila i frid


(Detta är en update av tidigare inlägg)

2 comments:

Lena Askerlund said...

Tack Linda för ditt fina inlägg. Jag saknar min lilla Selma så otroligt, hon hade en skön stil. Jag älskade henne!!!!!!

Linda said...

Jag vet. Hon var unik.