Tuesday, April 7, 2009

Trevliga eftermiddagsbesök...

Fina, duktiga M är i full fart att tvätta min bil, medans jag bakar muffins och kokar kaffe så vi kan ta oss lite eftermiddagsfika.

I eftermiddar var mormor och morfar här en sväng och hade som vanligt med sig massor att stoppa i frysen =). Det är allt bra när de kommer och har med sig mat, tvättmedel och andra bra-att-ha-saker. Tack för allt mormor och morfar!

Så kom Ms kompis Mattias och hälsade på en sväng i kväll också. Det är alltid kul att höra om hans äventyr som han råkar ut på. Han är så trevlig och rolig =), och alltid välkommen att svänga in på en kopp kaffe.

Någon promenad har dock inte hunnits med idag tyvärr, så nu ska jag träna lite på orbitrek innan jag slår mig ner i soffan. Får ta oss en prommis i morgon ist ;-), hoppas bara vädret är fint då också.

När Tor var i gammelmormors famn skrattade han gott =) *så söt*


Hoppas att ni har haft en bra dag och har en härlig kväll.
Hug your loved ones!
PoK/ Trasdockan


No comments: