Tuesday, April 21, 2009

Frukost time!

Just nu äter jag frukost och Tor sitter i babysittern. (Jag måste säga att den är himla bra!)
Vi ska väl ta oss en promenad här frampå men först ska han få lite att äta.
För övrigt idag har vi inget planerat och det käns ganska bra. Då hinner jag kanske damsuga och städa inne i badrummet...hoppas jag iaf.
Jag har en känsla av att Tor kommer vara vaken mycket idag, och kanske lite rastlös då han ju sov så jättemycket igår och i natt...vi får väl se...
Här är lite bilder från grillningen igår:
The bbqmaster him self!



Nu ska jag fortsätta greja lite här hemma i väntan på att Tor ska bli hungrig (vilket borde vara snart).
Jag önskar er en härlig dag!
PoK/ Trasdockan

(Ibland krånglar internetet och hindrar mig från att blogga, och från att lägga in bilder.
Det är såklart jättetråkigt, när man väl finner tiden, men skulle det vara att det inte kommer något inlägg på länge så vet ni varför.)



2 comments:

Elin said...

Hej! Jag måste bara hålla med om att babysitters är himla bra. Jag såg er babysitter på bilden och vi har en likadan =) När min flicka sitter i den kan jag ju göra allt det jag behöver, toppen! Ha en underbar dag! Kram /Elin

Linda said...

...och den är lätt att flytta runt, så bebis kan vara med i köket, eller vart man nu befinner sig just för tillfället =)