Thursday, April 9, 2009

Skärtorsdags dejt =)

Jag och Tor ska snart ge oss iväg. Idag ska vi nämligen hälsa på på mitt jobb i Tolsjö. Det ska bli kul att stolt få visa upp min son.
De gamla uppskattar ju så när det kommer barn dessutom =).
Sedan ska vi på dejt med Moa som är blivande 2 barnsmamma. Förhoppningsvis är lilla söta Smilla med också =).
Det är våra planer för idag.
Tor har som vanligt nya kläder på sig =).
Idag har han sin "myroutfit" som jag kallar den.
(Kläderna kommer från Kappahl)
Dagens mama...
Legins (H&M)
Skjorta (Voro Moda)
Skärp (Select)
Halsband (Kappahl)


Ha det så bra!
Blogg ya later...
PoK/ Trasdockan


1 comment:

Tina said...

Kul att hälsa på jobbet, ska jag göra i nästa vecka. Jag jobbar ju oxå med gamlingar, fast dementa sådana. Ska inte fortsätta med det yrket efter mammaledigheten dock.

GLAD PÅSK på er allihop!