Sunday, April 19, 2009

Så var det kväll igen...

Så har även denna dagen gått otroligt fort...
Jag är jättenöjd då jag har gjort färdigt dopinbjudningarna som jag ska gå med till brevlådan nu, så kommer dem iväg imorgon förmiddag då posten hämtas.
Vi har haft trevligt besök av min gammla granne, från då jag under gymnasietiden bodde hos mamma. Hon kom med present till Tor, och fika till oss.
Efter besöket gick vi ut på en prommis. Synd att det blåser så idag, annars hade vi gått en längre bit, men vi gick allt en bra promenad ändå *härligt*, lite vind förfriskar =).
På prommisen passade jag på att plocka lite fina blommor att ha i mina fina vaser, (tidigare använda som ljuslycktor)
Vi tänkte hyra en Beck-film även idag, (det gjorde vi igårkväll också), jag hoppas bara att jag inte ska somna när filmen nästan är slut...(det gjorde jag igår, som bilden visar).
Synd att missa slutet ju...
Jag kan också passa på att meddela att grillpremiären skjuter vi fram till imorgon, då vi blev så mätta när vi fickade i eftermiddags. Trevligt med något att se fram emot imorgonkväll.
Dessutom ska ju jag och Tor åka på babymassage imorgon, det ser vi också fram emot...(och komma i tid vore kanske en idé då ;-)

Så här trött var jag igårkväll...
Not so FAB mama ;-)
Ha en FAB kväll nu kära läsare!
PoK/ Trasdockan



2 comments:

Fröken jag said...

Vilka innovativa sängplatser ni kommit på! Smart, då har man ju nära till tv:n ;)
Kram.

Linda said...

Absolut...dessutom är de ju smart om man har svårt att sove, då det verkar som tven har en sövande effekt vissa kvällar ;-)