Sunday, April 26, 2009

Pink VS Brown

De senaste veckorna har jag försökt att lista ut vilken färg jag vill satsa på i sommar vad gäller smink...typ läppstift/ läppglans och ögonskuggor.
Det skulle vara kul att kanske ha lite snygga ljusa sommarfärger...lite föränding lixom...
men jag antar att jag måste face fackts...jag passar helt klart bäst i bruna lite mörkare, (jordiga), färger, men det är ju så tråkigt för det har jag ju haft så länge...grönt kanske jag borde prova?...Mossgrönt alltså...

Nu ska jag klä på min son lite fina kläder. Vi ska på middag hos svärmor och svärfar, och i eftermiddag kommer min faster och hälsar på. Hon har ju inte träffat Tor ännu, så hon passar på när hon är i stan =)...

Ha en FAB fortsättning på söndagen!
PoK/ Trasdockan

1 comment:

私のブログ (My Blog) said...
This comment has been removed by a blog administrator.