Monday, April 27, 2009

Välkommen nya veckan!

God Morgon.
Idag är jag glad. Det är ju måndag, ny vecka att se fram emot =).
Jag sitter och tittar på "Vakna med the voice", som har blivit lite av en tradition sedan Tor kom =)...Vi myser alltid framför teven när vi har gått upp.

Idag åker också M till Stockholm på kurs, så jag och Tor blir ensamma i några dagar, det käns förstås lite jobbigt...jag kommer sakna M, men det är det som gör att man uppskattar varandra mer sen när han man träffas igen =).

Hur som helst ska jag och Tor åka till "Öppna förskolan" idag på sista babymassagen.
Det är tråkigt att det är sista gången, men vi ska ju såklart fortsätta åka till öppna förskolan på babycafé etc.
Dessutom börjar ju babysimmet på torsdag, och det ser vi ju så mycket fram emot!

Nu ska jag snart göra mig iordning, men först ska jag prata lite mer med Tor, som ligger berdvid mig i sitt babygym och är på jättebra humör =)...*mitt hjärta smälter*

Happy start på nya veckan!

No comments: