Saturday, April 25, 2009

En aktiv dag.

Jag har verkligen haft en aktiv dag med 2 jättelånga promenader. Det käns skönt att jag har rört på mig så mycket idag, men jag känner att benen är helt slut, så nu ska jag bara softa resten av kvällen. Vi ska grilla och titta på Robinson, så det bli en myskväll =)
Egentligen skulle jag och Tor ha följt med till Ms jobb i förmiddags men jag känd att jag hellre stannar hemma och tar en promenad när det är så fint väder. Dessutom går det väl fortare om M får göra det han ska utan att jag och Tor är "i vägen".
Nu ska jag och Tor fortsätta bebisprata för han börjar bli rastlös...=) han är på riktigt skratt-humör idag nämligen...
På långprommis med mamma. (Kolla in snygga powerwalk-outfiten ;-)
Så fikade vi efter promenaden.

Jag hoppas att ni har en bra dag.


No comments: