Thursday, April 2, 2009

Mysmorgon

Mina älsklingar igårkväll...denna bilden får mig att känna *lycka*
Tor ligger och "pratar" i sitt i babygym just nu. Jag väntar på att han ska somna så jag kan hoppa in i duschen. Men jag får nog vänta ett tag till. Han är ju så pigg på dagarna nu för tiden...
Jag längtar jättemycket till i eftermiddag. Då M kommer hem ska han och Tor nämligen ha far-och-son-tid och jag ska ha egentid och åka in till stan och shoppa bla insektsnät till vagnen...men jag ska också kika in i lite andra affärer ;-)
Nu under morgonen och förmiddagen har vi bara softat med sovmorgon, nyhetsmorgon och bad för Tors del. Vi pratar och tittar och njuter av en lugn förmiddag.



Mys i stora sängen efter ett härligt morgonbad.

Efter Tor har badat så får han alltid på sig en mössa för att hålla sig varm om huvudet när håret torkar...det är viktigt tycker jag.

Happy Torsdag!

3 comments:

tina said...

Låter inte alls dumt med en shoppingrunda! Hoppas du hittar vad du söker!
Idag är det ju bara så underbart härligt ute!
Ett tips till dig; ta en kopp te på nått mysigt ställe när du ändå är ute!!
Ha en fortsatt härlig dag!!!
Kram till mysflickan från en annan mystjej

Linda said...

Ja, visst är det något speciellt med ordet mys =)

annett said...

Det är bra att du kommer ut lite själv. man känner så nöjd när man kommer hem.Hoppas att du köpt dig själv något. Annars får svärmor ta med dig ut nästa vecka och shoppa dig något nytt. kram