Friday, April 3, 2009

Idag är en sån där dag...

...då Tor bara vill vara hos mig, och jag får inte lägga ifrån mig honom för då blir det gnälligt.
Jag hoppades att han skulle sova ett tag nu efter promenaden, då han har varit vaken i stort sätt hela förmiddagen...men det ville han inte...det enda som verkar hjälpa är att jag bär runt på honom...åh vad jag längtar efter bärselen som svärmor har budat hem på tradera, men den kommer om typ 2 veckor...

Nu är det dax att gå runt och kika på lite olika saker här hemma för att hålla honom sysselsatt...han blir lätt rastlös idag...

1 comment:

Tina said...

Ja dem dagarna känner vi igen! :) Efter 3-4 timmars kånkande börjar det kännas ORDENTLIGT i ryggen!! Och man ser hur allting bara läggs på hög och det är så mkt man ser som man KUNDE ha gjort men...och när man går mitt i röran o känner hur stressen rinner över en över allt som måste göras smittar det av sig på det lilla barnet och barnet blir ÄNNU MER otåligt och vill aldrig släppa taget om en. Så jag har lärt mig att det får se ut som det gör de dagarna som är bära-bebis-dag så kanske dem går med på tillslut att det ÄR ok att ligga en stund för sig själv...KRAMAR! Ps. skönt att höra att det är fler som har såna här dagar iaf... :)