Saturday, May 2, 2009

En ledig dag!

Hejsan bloggen, och alla bloggisar!

Som ni märkt så tog jag en bloggledig dag igår. Jag saknade bloggen massor, men desto roligare att blogga idag =).

Dessutom hade jag och M för första gången skaffat barnvakt åt Tor på kvällen, (en Torledig kväll), då vi skulle på lite trevligheter hos Niklas och Julia...och jag kunde för första gången på mycket länge ta mig några glas iskallt, vitt vin...det var efterlängtat, och ljuvligt.
Här är lite bilder från kvällen igår:
Medans mamma och pappa fixar i ordning sig, så får Tor leka och mysa med farbror Robin som han tycker så mycket om =)
När vi kom till Niklas och Julia så var det dags att inviga den jättefina eldkorgen som Johan hade smidat till Niklas...vår alldeles egna majbrasa.

Jag och Fia.



...och kvällen avslutades med Tv-spel...
Tack för allt igår kära vänner. Det är så trevligt att umgås med er!
Supergod mat och kaka, Julia!









No comments: