Wednesday, November 12, 2008

Vi längtar så.

Längtan känns verkligen olidlig ibland, ska den aldrig ta slut?
Men så satt jag just och tänkte på att det är 15 veckor kvar, och inom dessa 15 veckor ryms mycket som gör att tiden kommer gå väldigt fort!
först APUn nu, sedan "Studenten" för mig, Julafton och Nyår.
Efter nyår är det dags att börja förbereda ordentligt, både i hemmet och mentalt.
Jag och M har så härliga fantasier och planer inför våren och sommaren, och vi längtar så tills det lilla liver gör entré =).

Magen och graviditeten gör oss mycket lyckliga och vi kan ligga och mysa med, och bara le mot magen när vi har sångstunder och pratar med våran lilla bebis.
Just nu mår både jag och M väldigt bra och jag tror att bebisen känner av det redan nu i magen. Jag känner mig så lycklig, avslappnad och nöjd med allt i mitt liv, och när jag märker att M också är lycklig och mår bra så blir jag allderes varm om hjärtat.
Inte att förglömma såklart så märker vi även att Pepsi trivs hur bra som helst, och han kommer alltid och ska vara med när vi myser med magen.
Där ligger vi i sängen hela familjen och bara lyser, myser =)!

Tack Marcus som ger mig min livs underbaraste gåva. Att få älska honom, som fästmö, och att få älska som mor, något så unikt som bara jag och han tillsammans kan åstakomma.

No comments: